top of page
Saxophone
Search
  • Marika Koivu

Voitteko uskoa?

IRO Researchin toteuttaman selvityksen mukaan, suomalaisten suosikkimainosväline on sanomalehti.


Voitteko uskoa – sanomalehti.

Ei siis huolta markkinoijat, markkinointimieliset ja muut mainontaa väsäilevät digitalisaation kanssa kamppailevat. Unohdetaan digitalisaatio ainakin toistaiseksi ja keskitytään painamaan mustetta, sillä musteella me tavoitamme mainoksiamme lukevat, silmäilevät ja lehdestä irti leikkaavat.


No - sanomalehdetkin haluavat tabloidikokoisiksi, niin ovat sitten vähän niin kuin Ipadit, digijuttuja, digijuttuja.


Kaksi prosenttia vastaajista olivat tykästyneet Facebook-mainontaan. Hieno homma. Minä olen sitä ikäluokkaa, joka osaa tehdä Facebook-mainoksen ja jolle sanomalehtimainokset kuulostavat vanhanaikasilta, tylsiltä ja värittömiltä levinneen musteen alta paljastuvilta vähittäiskaupan kinkkutarjouksilta.


Kuluttajat ovat puhuneet ja sanomalehdet ovat edelleen tiedonlähde puolelle kansalle. Markkinajoukot, eiköhän palata Facebookista takaisin sanomalehteen.



Yritetään digitalisoitua lisää sitten taas seuraavalla kerralla!



Marika

bottom of page