Voitteko uskoa 26.9.2017 IRO Researchin toteuttaman selvityksen mukaan, suomalaisten suosikkimainosväline on sanomalehti. Voitteko uskoa – sanomalehti. Ei siis huolta markkinoijat, markkinointimieliset ja muut mainontaa väsäilevät digitalisaation kanssa kamppailevat. Unohdetaan digitalisaatio ainakin toistaiseksi ja keskitytään painamaan mustetta, sillä musteella me tavoitamme mainoksiamme lukevat, silmäilevät ja lehdestä irti leikkaavat. No - sanomalehdetkin haluavat tabloidikokoisiksi, niin ovat sitten vähän niin kuin Ipadit, digijuttuja, digijuttuja.  Kaksi prosenttia vastaajista olivat tykästyneet Facebook-mainontaan. Hieno homma. Minä olen sitä ikäluokkaa, joka osaa tehdä Facebook-mainoksen ja jolle sanomalehtimainokset kuulostavat vanhanaikasilta, tylsiltä ja värittömiltä levinneen musteen alta paljastuvilta vähittäiskaupan kinkkutarjouksilta. Kuluttajat ovat puhuneet ja sanomalehdet ovat edelleen tiedonlähde puolelle kansalle. Markkinajoukot, eiköhän palata Facebookista takaisin sanomalehteen. Yritetään digitalisoitua lisää sitten taas seuraavalla kerralla! - Marika -  http://www.marmai.fi/uutiset/sanomalehti-on-suomen-ylivoimaisesti-mieluisin-mainoskanava-6678649?utm_source=Marmai_Uutiskirje&utm_medium=email&utm_campaign=Marmai_Uutiskirje Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI