Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Puhelinluettelosta sekä lankapuhelimesta Iphoneen ja keltaisista sivuista hakukoneisiin. Kuluttaja on tässä ajassa Hanhen Hannu, lucky bastard ja varma voittaja. Vaikka kuluttaja ei koiranilmalla lähde kivijalkakauppaan tarkastamaan valikoimaa ja tekemään kansantalouden kannalta merkittäviä ostopäätöksiä, on kuluttajalla joka tapauksessa kissanpäivät. Kiitos Internetin, ostajalla on valta ja myynti tekee parhaansa. Onko kivijalkakaupasta tullut sovituskoppi? Itse ainakin huomaan käyttäväni useaa kauppaa sovituskoppina ja etsiväni sovituksen jälkeen tuotteen halvemmalla Internetistä, mistä päin maailmaa tahansa. Joku myy tuotteen aina halvemmalla kuin kauppa kaupungin keskustassa. Koska olen kuluttaja, minä voitan tämän kulutuskilpailun.  Voitan, koska voin ostaa kuin ammattilainen. Voin vertailla tuotteita, niiden ominaisuuksia ja hintoja. Minulla on kaikki tieto saatavilla, voin kysyä toiselta kuluttajalta, voin kysyä alan ammattilaiselta ja voin kaiken saamani tiedon avulla tehdä ostopäätöksen voittajana. Sääliksi käy sitä myyjää, joka myy pelkkää tuotetta ilman lisäarvoa. Nimittäin tätä lisäarvoa kuluttaja ei välttämättä löydäkään Internetin uumenista. Myyjä kuulolle! Kuluttajana saatankin innostua käyttämään korttia jo sovituskopissa (ent. kivijalkakauppa). Näin vain, jos olen saanut aurinkoista asiakaspalvelua tai jotain elämyksellistä eli jotain mistä haluan maksaa tässä ja nyt. Pouta ennusti aurinkoa eli ei siis ole estettä astua sisälle kauppaan, sovittaa ja ostaa. Ostaa paikan päällä tai klikata ostoskoriin ja voittaa. -Marika- Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI