Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Meidän kuuluisat älylaitteet, Iphonet ja muut, keräävät meistä jatkuvasti tietoa. Tietoja yhdistellään eri rekistereistä ja esimerkiksi sosiaalisesta mediasta. Tämän arvokkaan datan avulla markkinoijat voivat kohdistaa mainoksia kuluttajille. Tämä todella toimii. Kun olit Lapualla (me kaikki olemme käyneet vahingossa Lapualla), niin älypuhelimesi etsi sinulle paikannetun säätiedon. Jos eksyit verkkokauppa Zalandon sivuille ja klikkasit Leviksiä, niin nämä Levikset pomppaavat näytölle tuon tuosta ja tämän tästä. Jopa Yhdysvaltain presidentti Trump käytti Big dataa vaaliviestien kohdentamisen apuna (tämän kohdentamishelvetin täytyy siis toimia). No, jos ostit Levikset ja ne pyörivät näytölläsi vielä kuukaudenkin päästä, niin tiedät, että kyse on algoritmeista. Ne eivät osaa lopettaa, kun on sen aika, toisin kuin älykäs palvelu. Mainostajat pyrkivät keräämään kaiken datan yhteen lukemattomista lähteistä ja tämän avulla he muodostavat mainonnalleen kohderyhmän. Jos olet miettinyt Teneriffan matkaa, niin matkatoimisto kyllä löytää sinut ja suorastaan pakottaa vetämään Speedot jalkaan ja tilaamaan Pina Coladan. Kohdennuskriteereistä yleisin on sijainti. Missä siis oletkin niin Levikset löytävät sinut. Digikanavat kohdentavat mainonnan lähimpänä liikkuville älypuhelimille ja Internettiin kirjautuessamme, meidät paikannetaan jopa kymmeniin erilaisiin järjestelmiin, kuten mainonnanhallintajärjestelmiin. EU:n tietosuoja-asetus vaatii kuitenkin kertomaan, että mihin kuluttajan tietoja käytetään. Sivulla käytetään evästeitä. Hyväksy. Hyväksy. Hyväksy. Hyväksy. Näin hyväksyt tietojesi tallentamisen sivustolle, vaikka siirryt eteenpäin. Eteenpäin internetpalvelussa ja eteenpäin elämässä. Lapuan sää tuskin jää kummittelemaan, mutta ne hemmetin Levikset.  -Marika- Tämä homma ei hauista tarvi 18.8.2017 Pieni mielipide 2.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Voitteko uskoa 26.9.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Otetaanko oppia Kurttilalta? 20.10.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Vanha juttu 11.12.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Henkilöbrändi Lue tästä >> Lue tästä >> Seuraavaksi otammeyhteen olympialaisissa 27.1.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kiirettä pitää 6.2.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Lue tästä >> Markkinoinnista lääke menestykseen 5.4.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Kuluttajan kissanpäivät 4.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Evästeitä ja Leviksiä 11.5.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Mainontaa luovuuspäissään 5.6.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Bloggaaja pakkaa elämän  laukkuun 13.6.2018 20.1.2018 Brändiasiaa 6.11.2017 Lue tästä >> Lue tästä >> Erinomaisuudesta 3.8.2018 Lue tästä >> Lue tästä >> Avaruudessa ollaan 23.8.2018 SEI NÄ JOELLE Lue tästä >> Lue tästä >> 11.12.2018
Maastoutunut myyjä asiakasmarkkinoinnin ytimessä
mainostoimisto ZOOMI
mainostoimisto ZOOMI